تاریخ : شنبه 27 ارديبهشت 1399
کد 45

پیام رئیس دانشگاه مراغه بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

دکترمحمدعلی لطف الهی یقین رئیس دانشگاه مراغه به مناسبت27 اردیبهشت، روزروابط عمومی و ارتباطات پیام تبریکی صادر کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در متن این پیام آمده است:

بیست و هفتم اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی بوده و در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‏های شبانه روزی سخت کوشان عرصه ارتباطات است. در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعه آگاهی که با به کارگیری هنر، مهارت ،تدبیر و دانش خود فضای سالم برای اطلاع رسانی شفاف وارتباطات اثر بخش بین مخاطبین و سازمان را فراهم می کنند انکار ناپذیر است.
امروزه روابط عمومی ها نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی بدرستی انعکاس نخواهد یافت.
 بی تردید مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای همکاران، مسئولین هرمجموعه را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می‏کنند و ما نیز قدردان این تلاش حرفه‏ای و پیچیده این عزیزان هستیم. پیشرفت های روابط عمومی دانشگاه مراغه در کسب موفقیتهای اخیر و جلب رضایتمندی همکاران دانشگاهی مرهون درایت ، پشتکار وجدیت توام با دلسوزی همکاران مجموعه ی روابط عمومی دانشگاه می باشد.

اینجانب 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران حوزه روابط عمومی شهرستان مراغه بویژه به مجموعه ی روابط عمومی خلاق، صدیق و سختکوش دانشگاه مراغه تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای تلاشگران در این مسیر حرفه ای، دشوار و مسئولیت آفرین آرزوی توفیقات روز افزون درسایه ی توجهات حضرت ولیعصر(عج) مسئلت دارم. سر بلند و پاینده بمانید.

دکتر محمد علی لطف الهی یقین
رئیس دانشگاه مراغه/ اردیبهشت ماه 1399