تاریخ : سه شنبه 20 فروردين 1398
کد 30

هدف و برنامه اصلی روابط عمومی دانشگاه مراغه تعامل همه جانبه با عموم دانشگاهیان محترم و حوزه های مختلف و سازمان های مرتبط بویژه همشهریان محترم می باشد

یادداشتی از دکتر فاطمه پور ابراهیم، مدیر روابط عمومی دانشگاه مراغه
خوش آن دمی که بهاران قرارمان باشد          ظهور مهدی زهــــــرا بهارمان باشد

بار دیگر تقدیر الهی، فرصت دیدار بهار را با هزاران نقش و نگار فراهم کرد تا جمال بی‌انباز خود را رونمایی و آدمی را به کمال بی‌مثال راهنمایی کند. کارگاه آفرینش، مجال رویت و معرفت مبدأ و معاد را در موسم بهار مهیا کرده و آیات الهی را در جای جای طبیعت، واقع ساخته تا نشان بی‌نشان او باشد.
نوروز باستانی این میراث ارزشی و گرانبهای ایران اسلامی و اعیاد شعبانیه را به دانشگاهیان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدبه آن دارم که با تحول اخلاقی و اصلاح در رفتار و نگرش مان بیش از پیش در راستای دانش، معرفت و کمال و اخلاق انسانی موفق تر باشیم.
سال 1397 با همه شیرینی ها و فراز و نشیب هایی که به همراه داشت با پایان رسید. دانشگاهیان و مسئولان دانشگاه مراغه در سال گذشته تلاشهای موثری در رشد و توسعه این دانشگاه انجام داده و از خود به یادگار گذاشتند.
 علاوه بر انجام وظایف روز مره، ارتقا بی نظیر رتبه دانشگاه در بین دانشگاه های کشور، کسب رتبه 3 سلف سرویس در بین دانشگاه های کشور با تلاش همکاران حوزه معاونت دانشجویی، اجرای موفق پروژه های عمرانی بطوریکه مورد تحسین سازمان های ذی صلاح قرار گرفته است،  برگزاری کنگره بین المللی زیست شناسی ایران با حضور میهمانان و گردشگران خارجی در دانشگاه، برگزاری همایش خیرین و کلنگ زنی و آغاز پروژه سرای دانشجویی توسط بنیاد 15 خرداد، ساخت مسجد امام صادق (ع) توسط خیرین که چندین سال بود راکد مانده بود،برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان مناطق 3 و 5 کشور، برگزاری کارگاه های مختلف علمی و کار آفرینی و نشست های متعدد در حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی، برگزاری موفق جشنواره های حرکت و رویش دانشجویان، برگزاری موفق برنامه های مختلف دانشجویی در حوزه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، راه اندازی گاهنامه آبگینه و برگزاری نمایشگاه عملکرد و دستاورد های دانشگاه در سال های اخیر، تشکیل کمیته های موفق در راستای توسعه دانشگاه و ایجاد انضباط مالی در راستای اقتصاد مقاومتی توسط معاونت اداری و مالی و... بخشی از مواردیست که در سال گذشته انجام گرفت.
بحمدلله دانشگاه مراغه در سال 97 جایگاه خوبی را کسب نموده است. این بدان معنی نیست که خواهیم ایستاد...انشالله در سال 1398 با سرعت بیشتری برای کسب جایگاه واقعی این دانشگاه تلاش خواهیم نمود و قطعا آینده ای درخشان در انتظار ماست.
بی شک همه این فعالیت ها با تلاش همه دانشگاهیان، اعم از اساتید معزز، کارکنان ساعی و دانشجویان گرامی بویژه تدابیر و حمایت های ریاست محترم دانشگاه و اعضای هیات رئیسه میسر گردیده است. که جادارد از همه بزرگواران به نمایندگی از همه دانشگاهیان تقدیر و تشکر نماییم.
هدف و برنامه اصلی  روابط عمومی دانشگاه مراغه تعامل همه جانبه با عموم دانشگاهیان محترم و حوزه های مختلف و سازمان های مرتبط بویژه همشهریان محترم می باشد و در راستای توسعه بیش از پیش دانشگاه مراغه با انجام حد اقل ها انجام وظیفه می نماید.
پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما سروران گرامی هستیم.
موفق و پیروز بمانید...